Raccordi idraulichi DKO

Raccordi idraulichi DKOsò raccordi finali pensati per cunnetta i tubi d'alta pressione cù altre unità idrauliche è miccanismi.Raccordi DKO tutti cù filu metricu è ponu esse aduprati sia cù tubi d'alta pressione è tubi idraulichi.Tubi, tubi è spigots tutti necessitanu raccordi di qualità.I raccordi DKO sò usati in ogni locu induve ci hè una machina putente cù una trasmissione idraulica.

Visualmente, u pruduttu hè un tubu cavu cilindrico cù filu maschile metricu da i dui lati è un insertu esagonale per un avvitamentu faciule per mezu di una chjave.

A serie DKO cù un conu di sigillatura cunica di 24 gradi è filettatura metrica, fabbricata secondu a norma tedesca DIN 2353, hè divisa in dui tipi: DKOL - serie ligera è DKOS - serie pesante.E so caratteristiche dipendenu di e caratteristiche di a sustanza trasportata è u funziunamentu di i tubi.

Fittings serie Heavy DKOS simili à DKOL, ma hannu un diametru più chjuca di passaghju nominali, un muru più grossu è pò esse usatu in sistemi cù alta pressione di travagliu, cù pressione differenziale è cundizioni di funziunamentu difficiuli.Hè ancu necessariu di cunsiderà a diffarenza in i cuni di sedia (diamitru di u tubu - diametru di a punta di u capezzolu) fittings light and heavy series.A serie leggera DKOL è i raccordi serie pesanti DKOS ùn sò micca intercambiabili!

I vantaghji di stu tipu di raccordi includenu una longa vita di serviziu per via di i materiali di fabricazione cù una suscettibilità bassa à i fenomeni di corrosione è una forza alta per via di a pressione di fluidu constante.Materiali alliati, high-ligati è in acciaio inox sò usati com'è materiale di fabricazione.

I raccordi DKOS sò dispunibuli cum'è un capezzolu cù una noce captive, è cum'è un capezzolu cù filu maschile metricu è un conu di sigillatura inversa 24 gradi, l'anellu MBS di sigillatura di cune.Differenziate trà i raccordi ancu da u rendiment angulu - drittu, 45 gradi è 90 gradi.

Disegnu sofisticatu, una varietà di dimensioni geometriche permettenu un travagliu di stallazione veloce è convenientu.Macchinari agriculi, macchine di custruzzione di strade, escavatori, equipaghji speciali, equipaghji di elevazione è trasportu, machini, linee di produzzione - tutti anu bisognu di stu pruduttu compactu è rispunsevule.


Tempu di posta: Jul-07-2022