Cumu hè fatta a furmazione di filu?

In fatti, ci sò parechji metudi, cumpresi principarmenti filu rolling, thread rolling, tapping, etc.. À mezu à elli, thread rolling è thread rolling sò principarmenti usatu pi fabricà fili esterni, è tapping hè usatu pi fabricà filamenti internu.

U filatu è u filatu sò filamenti ottenuti da estruding materials, chì sò usati per fabricà filamenti esterni, cum'è filamenti di bolt.U metudu di trasfurmazioni di rottà u biancu trà i dui lavati in una groove spirale quandu i dui lavati si movenu relative l'una à l'altru.

U prucessu di rotolamentu di filu è sminuzzamentu rimpiazza u prucessu di tornu uriginale, chì ùn solu risparmia materiali, riduce i costi di produzzione, ma ancu riduce i costi di u travagliu, è più importantemente, rende i fili più affilati è migliurà assai l'efficienza!

Tapping hè di avvità u toccu in u foru di fondu per esse perforatu cù un certu torque per processà u filu internu.Hè impurtante di sceglie u lubricant right in tapping.I filamenti sò ottenuti per estrusione o tagliu di materiale per a fabricazione di filamenti interni.Cum'è u filu di una noce.

2. equipaggiu necessariu

Laminatrice per filettatura, rotolatrice per filettatura, laminatrice per filettatura, laminatrice per filettatura, tagliafilo, tagliafilo, ecc.

3. I metudi di trasfurmazioni di filu cumuni

Tapping: U prucessu di tapping hè chì u tappettu prima gira in avanti per u tagliu, è dopu inverte quandu ghjunghje à u fondu di u filu, lascendu u pezzu di travagliu, tagliate in un spaziu assai strettu è scaricate i chips.

Turning: Aduprate inserti indexable per turnà.Per i filamenti triangulari cumunimenti utilizati in a pruduzzione, a forma di a parte di taglio di l'attrezzu di u filu deve esse coherente cù a seccione assiale di u filu.

Trattamentu di estrusione: U tappu di estrusione hè avvitatu in u foru pre-perforatu per estrusione di u materiale in direzzione assiale è radiale, furmendu cusì un prufilu unicu di filu dentatu.

Fresatura di filettatura: a fresa di filettatura generalmente scende à u fondu di u foru filettatu prima, si avvicina à a pezza per mezu di l'interpolazione elicoidale, gira 360 gradi longu u foru filettatu, cresce un pitch in a direzzione di l'asse Z, è poi abbanduneghja u pezzu. .

Ci hè chì ci sò tanti particulari nantu à i filamenti chjuchi.Diversi pezzi di travagliu, diversi materiali, è diverse esigenze di precisione, l'attrezzatura utilizata hè ancu completamente diversa, è a sartoria hè u più adattatu.


Tempu di post: 29-06-2022