Cosa hè una flange?Chì sò e categurie ?Cumu cunnette?Lasciami spiegà à voi

Quandu si tratta di Flange, assai persone si sentenu assai scunnisciuti.Ma per quelli chì sò impegnati in installazioni meccanica o ingegneria, duveranu esse assai familiarizati cun ella.Flange hè ancu chjamatu flange plate o flange.U so nome hè a traslitterazione di a so flange inglese.Hè a parte chì cunnetta l'arbulu è l'arbulu.Hè aduprata per a cunnessione trà i pipi, i raccordi di pipa o l'equipaggiu, sempre chì hè in dui piani.I pezzi di cunnessione chì sò imbutiti è chjusi à a periferia ponu esse chjamati cullettivamente brides.

Classificazione di i flange

1.Segundu à i standard di l'industria chimica: flange integrale, flange filettatu, flange di saldatura piatta, flange di saldatura di collu, flange di saldatura di collu, flange di saldatura di socket, flange di saldatura di saldatura, flange di saldatura d'anellu di saldatura di flange, flange di saldatura d'anellu di saldatura piatta, coperchio di flange di rivestimentu, flange coperta.

2.Segundu à u standard di l'industria di a machina (JB): flange integrale, flange di saldatura di testa, flange di saldatura di piastra, flange di saldatura di piastra, flange di anellu di saldatura di testa, flange d'anellu di saldatura flat flange, flange flange flange flange flange, cover flange, etc.

Ancu s'ellu ci sò parechji tippi di flange, ogni tipu di flange hè principalmente custituitu da trè parti, prima u flange stessu, chì serà piazzatu nantu à u tubu, è dopu u gasket chì si mette trà i dui flange, chì ponu furnisce un più strettu è più efficace. sigillu.

A causa di u rolu impurtante è u funziunamentu cumpletu di i flange in a vita, sò largamente usati in l'industria chimica, di u focu, petrochimica è di drenagiu.

Ancu s'è picculi pezzi, cum'è flange, sò inconspicuous in tuttu u pruduttu, u so rolu hè assai impurtante.

Cunnessione flange

1.A cunnessione flange deve esse mantinutu nantu à u listessu assi, a deviazione centru di u pirtusu bolt ùn deve esse più di 5% di u diametru di u pirtusu, è u bolt deve esse perforatu liberamente.I bulloni di cunnessione di a flange duveranu avè e stesse specificazioni, a direzzione di a stallazione deve esse a stessa, è i bulloni sò stretti simmetricamente è uniformi.

2.Lavare diagonali di diversi spessori ùn deve esse usatu per cumpensà a non-parallelismu di i flange.Ùn aduprate micca doppie rondelle.Quandu a gasket di grande diametru deve esse spliced, ùn deve esse butted with the flat port, ma deve esse in a forma di una volta diagonale o labirintu.

3.Per facilità a stallazione è u disassemblamentu di u flange, i perni di fissazione è a superficia di u flange ùn deve esse menu di 200 mm.

4.When tightening the bullts, si deve esse simmetricu è intersecting per assicurà un stress uniformi nantu à a lavatrice.

5.Bolts è noci deve esse chjapputu cù disulfuru di molibdenu, oliu di grafite o grafite in polvere per a rimozione sussegwente: acciaio inox, bolts d'acciaio in lega è noci;Température de conception de la tuyauterie inférieure à 100 °C ou 0 °C;strutture à l'aria aperta;corrosione atmosferica o media corrosive.

6.Lavare metalli cum'è ramu, aluminiu è azzaru dulce deve esse annealed nanzu a stallazione.

7.It ùn hè micca permessu di intarrà direttamente a cunnessione flange.I raccordi di flange di pipeline intarrati anu pozzi d'ispezione.S'ellu deve esse intarratu, si deve piglià misure anti-corrosione.


Tempu di post: 29-06-2022